fredag 6 december 2013

Fitnessfestival


I helgen var jag och min syster på Fitnessfestivalen i Göteborg!
 
Förutom att träffa Gladiatorn Atlas (bilden ovan) så fanns där ca 6 andra gladiatorer, en massa bodybuilding/fitness-människor och så såg vi även Biggest Loser Simon, Blossom och Paolo Roberto.
 
Under dagen samlade jag på mig en del goodiebags och varuprover och så köpte jag proteinpulver och två smartshaker :)
 
Detta ingick i entrébiljett:  Street Workout - Crossgym Challenge - Barnens Gladiatorbana - Aktiv barnpassning - Gratis massage - Military Fitness Team Challenge - SM Bodypress SM Chins - SM Bardips - Biceps Battle - Gymgrossisten Fitness Model Search - Max Grip Challenge - Testa din fysik - Löparclinics - Försvarsmaktens intagningstester - Acadermia, modern skönhetsvård - Nytt Yrke med öppna föreläsningar - Rep Power by MM Sports - Barstarzz - Modeshower - Talangjakten by BODY – Valhalla Arm Wars - Enervit Indoor Triathlon Challange 2013 – Valla rätt i vinter 
 
Vi hann naturligtvis inte med allt (på långa vägar)!
 
Vi hade jättetrevligt och kommer garanterat besöka mässan även nästa år!

4 kommentarer:

  1. Kul!
    Jag kunde inte gå tyvärr, men ni var inte inne i den delen jag hade tänkt besöka? Acadermia skönhetsdelen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe.. Jodå, det var vi... Fast vi var bara där ca 5 min, resten intresserade mer :P

      Radera
  2. Så synd att man missade festivalen 2013. Jag får försöka komma iväg till 2014 i stället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag absolut att du ska göra. År 2014 är det den 29-30 November!

      Radera