fredag 9 augusti 2013

Semester och mycket fusk!

Nu har jag haft semester och det har inneburit en hel del fusk med mat.
Jag har varit på bröllop och åt där allt som serverades.
Sedan var jag på gröna lund och åt då Ben & Jerrys glass.... sååååå gott! :)
Och en del annat smått och gått slank också ner under semestern.
 
Innan jag började fuska visade vågen på 98.9 kilo och nu visar den 100,5 kilo.
Förutom att gå upp några kilo i fett och troligtvis vätska så har jag inte mått så bra av den kolhydratrika kosten dessa dagar. Jag har varit extremt trött och hängig på kvällarna och känt mig uppsvullen och min mage har protesterat.
Men nu är jag "back on track"... och det känns skönt!
 
 
Bilden är tagen på Gröna Lund där jag njuter av en drink i solen :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar