torsdag 21 juni 2012

Första inlägget

Jaha, I just go with the flow.. så att säga.
Alla andra har ju en blogg, så varför inte jag?
Vad ska man då skriva om. Hmm. Det enda som faller mig in är det som just nu är mest aktuellt i mitt liv. Mina vanor.. Bra och dåliga...
Vem har inte lovat sig själv att äta mer sunt och motionera mera i framtiden?
Jo, även här följer jag strömmen. Och i denna blogg ska jag berätta lite hur det går.
Jag har under många år nu levt osunt och mina nära och kära har vid flertalet tillfällen kommenterat att det kanske är dags att göra något åt saken. Och jag har vid flertalet tillfällen då lovat att det ska jag göra! Men gång på gång har motivationen försvunnit och jag återgått till mitt gamla jag.
Men nu är det slut på det!!

Så till stor del kommer jag skriva om mat, vikt och träning.
Men det kan även bli en del inlägg om mina hundar och annat som händer i mitt liv.


// Jeanette Mattsson @ Jeanettes Viktresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar