tisdag 14 maj 2013

Jillian Michaels 30 day shred.

Idag gav jag mig på att göra ett träningspass hemma och valde detta!
 
Jillian Michaels 30 day shred.

Level 1 är 25 minuter lång och det var det jag utförde idag!

Det som de använder här är endast ett par handlar och har man inga så kan man enkelt göra egna genom att fylla ett par pet-flaskor med vatten eller sand.

Armhävningar är inte min starka sida, så jag fuskade och gjorde dem med händerna på soffan.

 
Här är hela videon, alla 3 Levels/Nivåer. Men välj den level/nivån som passar dig bäst!
I videon inleder Jillian med att säga att den högra (från dig sedd)  tjejen utför övningarna lite enklare för den som är otränad och den vänstra (från dig sedd) tjejen utför övningarna lite jobbigare för den som är mer tränad.
Så välj själv hur du vill ha det...


 
Efter att jag tränat 25 minuter efter videon level 1 så tog jag en rask promenad till affären på ca 20 minuter och en lugn promenad hem på ca 30 min.
 
 
Och så såg jag ut på min promenad.
Bilden visar alltså mig den 14 Maj 2013 och vågen visar 106,1 kg alltså -11,2 kilo
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar