måndag 30 juli 2012

På resande fot

När jag och min sambo var nere i Helsingborg och bestämde oss för att äta något snabbt och enkelt föll valet på en korvkiosk utanför city. De hade olika rätter med korv+mos eller kött+potatis osv. Jag frågade dock om jag fick ta bort potatisen och istället ersätta med mer sallad, vilket gick jättebra. Så här är dagens lunch.  Kött, sallad och bea-sås med en ramlösa.







En annan av dagarna då det var lite hektiskt och vi också ville äta något enkelt, snabbt och gott så föll valet på Max Hamburgerrestaurang. Där har de en hamburgare som serveras utan bröd.
"Max Delifresh Low Carb burger"
Jag bad om att få bacon och extra ost i min. Faktist helt ok alternativ om man är på resande fot.



// Jeanette Mattsson @ Jeanettes Viktr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar